Arbejdstagerrettigheder

Vores medarbejdere er helt afgørende for Andels succes, og deres sikkerhed og trivsel på arbejdet er af højeste prioritet. Vores vision om, at vi er hinandens bedste forbindelse, begynder her, fordi vi er overbeviste om, at et godt og motiverende arbejdsmiljø skaber god energi og stærkere resultater i alt, hvad vi gør.

Læs mere om, hvordan vi sikrer gode arbejdstagerrettigheder nedenfor.

Uddannelse og opkvalificering

Det er vigtigt for Andel at have kompetente og engagerede medarbejdere, der har de rette kvalifikationer til at løfte deres nuværende arbejde, og som samtidig tager medansvar for at gøre sig klar til nye udfordringer, opgaver og forandringer i den transformative tid, som vi er i.

For at understøtte ovenstående, har Andel udarbejdet en uddannelsespolitik, der søger at rette fokus på uddannelse af medarbejdere inden for virksomhedens kultur, lovpligtige kurser samt kurser med fokus personlige og faglige kompetencer. Herunder har alle ledere været igennem et fælles lederudviklingsprogram ‘Bæredygtig ledelse’, der skal styrke ledelseskraften og derved understøtte organisationen og dens medarbejdere. Desuden bliver alle nye medarbejdere introduceret til Andel igennem et fælles onboarding forløb. 

Fysisk og psykisk arbejdsmiljø

I Andel ligger det os på sinde at sikre et højt niveau af fysisk og psykisk arbejdsmiljø for vores medarbejdere. Derfor arbejder vi kontinuerligt på at udvikle og vedligeholde de rette forudsætninger herfor gennem politikker og retningslinjer m.m.

Et af Andels overordnede mål er, og vil altid være, at vi har et sikkert fysisk arbejdsmiljø, hvor vi vægter vores medarbejderes sikkerhed højt og hvor der ikke forekommer arbejdsulykker. Vi instruerer og efteruddanner medarbejdere løbende, for at mindske antallet af arbejdsulykker.

I Andel vægter vi det psykiske arbejdsmiljø højt, og vores medarbejdere skal føle sig trygge, når de går på arbejde. Vi vil have et arbejdsmiljø, hvor vores medarbejdere trives, føler sig motiverede og kan udvikle sig i sikre rammer. Vores arbejdsliv er baseret på en respektfuld og værdig omgangstone, hvor vi ikke tolererer nogen form for krænkende adfærd.

Bæredygtighedsrapporten for 2022

Denne Bæredygtighedsrapport beskriver vores tilgang til bæredygtighed og samfundsansvar og handler om vores væsentligste aktiviteter inden for sociale, klima- og miljømæssige såvel som etiske spørgsmål for regnskabsåret 1. januar – 31. december 2022.  

Skriv til os

Du er meget velkommen til at kontakte os. Vi lover at vende tilbage så hurtigt som muligt og beklager, at vi har travlt.

Lige nu har vi 10-12 dages behandlingstid på mails.

Dit navn*
Din adresse*
Type*
*
Accepterede filtyper: jpg, png, pdf, docx, xlsx, Maks. filstørrelse: 10 MB.
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.